English Español Français Italiano 中文
  • Contact details
  • Web Map
Campus of International Excellence

Master's Degree in Business Economics and Management >>

Subjects: Marketing Management

Description

"Estrategia y posicionamiento competitivo. Decisiones de cartera de productos. Estrategias de marca. El capital de marca. Percepción de precios y dinámicas competitivas de los precios. Gestión de la cadena de suministro. Planificación de medios en las campañas publicitarias. Dirección de programas promocionales."

Teaching guides

  • Teaching guide course 2019-20: spanish (31Kb)
  • Teaching guide course 2018-19: spanish (30Kb)
  • Teaching guide course 2017-18: spanish (30Kb)
  • Teaching guide course 2016-17: spanish (42Kb)

Data of the academic year 2017-18

Module: 04. Marketing

Matter: Dirección de Marketing

Department: Economy and Company

Area: Marketing and Market Research

Groups of the academic year 2017-18

GRUPOS DOCENTES

  • Group: A
  • Time: Turno de Tarde
  • Lecturer/s: Sánchez Pérez, Manuel. Gázquez Abad, Juan Carlos. Sáez González, Elvira del Milagro.
  • Period: 
    • From 20-nov-2017 to 26-nov-2017
      Monday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
      Tuesday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
    • From 27-nov-2017 to 03-dic-2017
      Thursday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
      Friday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
    • From 04-dic-2017 to 10-dic-2017
      Monday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
      Tuesday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
    • From 11-dic-2017 to 17-dic-2017
      Wednesday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
      Thursday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
      Friday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
    • From 18-dic-2017 to 24-dic-2017
      Wednesday from 16:30 to 20:30 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.
      Thursday from 16:00 to 21:00 - AULA 12 (1.190) AULARIO IV.

General information

  • Code:  70844212
  • Character: Optativa
  • Course: 1º
  • Period: 1st Semester
  • Credits (ECTS): 6
  • Implementation:
     2016-17

Groups

Updated by: Training, Syllabi and Teaching Organization Service

Date: 29 February 2020

Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 valid CSS Valid XHTML Transitional 1.0

© Copyright UAL 2020

Logotipo de la Universidad de Almería
  • Mostrar
  • Logotipo de la Universidad de Almería
  • Ocultar
  • Logotipo de la Universidad de Almería Compártenos
  • Síguenos en
  • Siguenos en twitter Siguenos en youtube Siguenos en facebook