English Español Français Italiano 中文
  • Contact details
  • Web Map
Campus of International Excellence

Máster in Environment Education >>

Subjects: Fundamentos y Estrategias de Intervención en Educación Ambiental

Description

Diferentes visiones de la Educación Ambiental. Visón simplificadora versus visón compleja. - La perspectiva crítica, compleja y constructivista como fundamento para un modelo investigativo en Educación Ambiental.

Teaching guides

  • Teaching guide course 2016-17: spanish (24Kb)

Data of the academic year 2019-20

Module: Común

Matter: Fundamentos y estrategias de intervención en educación ambiental

Groups of the academic year 2019-20

GRUPOS DOCENTES

  • Group: A
  • Time: Turno de Tarde
  • Lecturer/s: Professor with pending recruitment or assignment.
  • Period: 
    • From 10-dic-2019 to 10-dic-2019
      Tuesday from 16:00 to 20:00 - AULA 22 (2.150) AULARIO IV.
    • From 12-dic-2019 to 12-dic-2019
      Thursday from 16:00 to 20:00 - AULA 22 (2.150) AULARIO IV.
    • From 17-dic-2019 to 17-dic-2019
      Tuesday from 16:00 to 20:00 - AULA 22 (2.150) AULARIO IV.
    • From 14-ene-2020 to 14-ene-2020
      Tuesday from 16:00 to 20:00 - AULA 17 (1.070) AULARIO IV.
    • From 16-ene-2020 to 16-ene-2020
      Thursday from 16:00 to 20:00 - AULA 17 (1.070) AULARIO IV.
    • From 21-ene-2020 to 21-ene-2020
      Tuesday from 16:00 to 20:00 - AULA 17 (1.070) AULARIO IV.
    • From 23-ene-2020 to 23-ene-2020
      Thursday from 16:00 to 20:00 - AULA 06 (0.020) AULARIO IV.

General information

  • Code:  70951103
  • Character: Obligatoria
  • Course: 1º
  • Period: 1st Semester
  • Credits (ECTS): 4
  • Implementation:
     2016-17

Groups

Updated by: Training, Syllabi and Teaching Organization Service

Date: 23 February 2020

Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 valid CSS Valid XHTML Transitional 1.0

© Copyright UAL 2020

Logotipo de la Universidad de Almería
  • Mostrar
  • Logotipo de la Universidad de Almería
  • Ocultar
  • Logotipo de la Universidad de Almería Compártenos
  • Síguenos en
  • Siguenos en twitter Siguenos en youtube Siguenos en facebook