English Español Français Italiano 中文
  • Contact details
  • Web Map
Campus of International Excellence

Master's Degree in Management of Agro-Food Activity >>

Subjects: Agrifood Marketing

Description

Enfoques de mercado. Proceso de selección de mercados en el ámbito agroalimentario. Posicionamiento en los mercados agroalimentarios. La investigación de mercados agroalimentarios. Marketing-mix agroalimentario.

Teaching guides

  • Teaching guide course 2019-20: spanish (24Kb)

Data of the academic year 2019-20

Module: Marketing y Finanzas

Matter: El Marketing en la Empresa Agroalimentaria

Department: Economy and Company

Area: Marketing and Market Research

Groups of the academic year 2019-20

GRUPOS DOCENTES

  • Group: A
  • Time: Turno de Tarde
  • Lecturer/s: Illescas Manzano, María Dolores. Sánchez Pérez, Manuel.
  • Period: 
    • From 05-feb-2020 to 05-feb-2020
      Wednesday from 17:00 to 20:30 - AULA 29 (2.070) AULARIO IV.
    • From 12-feb-2020 to 12-feb-2020
      Wednesday from 17:00 to 20:30 - AULA 29 (2.070) AULARIO IV.
    • From 03-mar-2020 to 06-mar-2020
      Wednesday from 17:00 to 21:00 - AULA 29 (2.070) AULARIO IV.
    • From 11-mar-2020 to 11-mar-2020
      Wednesday from 17:00 to 20:30 - AULA 29 (2.070) AULARIO IV.

General information

  • Code:  71161310
  • Character: Optativa
  • Course: 1º
  • Period: 2nd Semester
  • Credits (ECTS): 3
  • Implementation:
     2019-20

Groups

Updated by: Training, Syllabi and Teaching Organization Service

Date: 28 March 2020

Level Double-A conformance icon, W3C-WAI Web Content Accessibility Guidelines 1.0 valid CSS Valid XHTML Transitional 1.0

© Copyright UAL 2020

Logotipo de la Universidad de Almería
  • Mostrar
  • Logotipo de la Universidad de Almería
  • Ocultar
  • Logotipo de la Universidad de Almería Compártenos
  • Síguenos en
  • Siguenos en twitter Siguenos en youtube Siguenos en facebook